Siapakah Mazlan Aliman Sebenarnya?


JOm sembang pasal FELDA lagi. Aku tak sempat nak kenalkan korang dengan Mazlan Aliman si kaki fitnah dan penyangak ni. Meh aku preview sikit tentang Mazlan Si Penyangak ni.
  • NAMA : Mazlan Aliman
  • TEMPAT LAHIR: Batu Pahat
  • FELDA : Felda Bukit Ramun, Kulai.
  • PENDIDIKAN: Sek Men Alaudin, Kulai. dan juga UPM.
  • Calon yang tewas sebanyak 3 kali dalam pilihanraya umum mewakili PAS
Okelah. Tak payah banyak-banyak yang korang perlu tahu tentang dia ni. Haha. Dia ni mula dilantik menjadi AJK PAS Pusat pada tahun 2011 dan mula mengorak langkah memporak porandakan peneroka yang ada sekarang ni. Ramai yang tahu sebenarnya didalam FELDA mempunyai 54 Parlimen, dan jika kesemua FELDA ini adalah dibawah BN maka secara tidak langsung mereka akan kehilangan kuasa untuk mentadbir negara ni.

Ok laa cukup laa sekadar tu aku kenalkan korang dengan penyangak ni. Aku nak terangkan dekat korang apakah fungsi penyangak ni dalam menghadapi PRU-13 dan isu saham FGVH ni. Tugasnya mudah sahaja, tidak kira laa apa cerita yang ingin direka tujuannya adalah untuk menjatuhkan kerajaan sekarang.

Isu saham FGVH sebenarnya adalah sesuatu yang menguntungkan kepada peneroka FELDA. Sebab apa aku cakap macam tuh?? Ni aku listkan point dia.
  1. Peneroka tidak perlu mengeluarkan satu sen pon duit diorang.
  2. Peneroka tidak akan kehilangan tanah mereka walaupon sekangkang kera.
  3. Penyenaraian saham FGVH tidak ada kaitan dengan tanah FELDA.
Selanjutnya ada dekat SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : xxxx | xxxx | xxxx
Copyright © 2011. #UMBX - All Rights Reserved
xxxx xxxx xxxx xxxx
Proudly powered by Blogger