#PRKKAJANG: Pemuda UMNO Tidak Gentar Kelibat Anwar Ibrahim!! @KhairyKj @AzwanBro #KAJANG


Satu pertemuan ringkas berlangsung di Kajang beberapa hari lalu di antara kepimpinan Pemuda UMNO Selangor dan jentera Pemuda Hulu Langat/Kajang untuk membincangkan tentang gerak kerja menjelang PRK Kajang yang akan berlangsung bulan hadapan. 

Naib Ketua Pemuda, Khairul Azwan Harun menjadi pencetus semangat kepada kebangkitan anak muda tempatan yang akan berjuang habis-habisan menentang kemunafikan Anwar Ibrahim dan PKR dalam pilihanraya kecil itu nanti. 

Majlis itu turut dihadiri oleh kepimpinan Pemuda yang menjadi 'jiran' kepada UMNO Selangor, Pemuda UMNO Wilayah Persekutuan termasuk Ketua Pemudanya Mohd Razlan Rafii. Mohd Razlan menyatakan hasrat berkobar Pemuda WP untuk membantu Pemuda Selangor merampas DUN Kajang dari genggaman PKR.

Kebanyakan jentera Pemuda Hulu Langat/Kajang yang ditemui langsung tidak menzahirkan gentar sekiranya BN bertanding, walaupun terpaksa menghadapi pemimpin teratas pakatan pembangkang, Anwar Ibrahim. Kebanyakan mereka mahu melihat riwayat politik Anwar Ibrahim tersungkur dan berkubur di Kajang.

BRAVO PPUM!! #BN4KAJANG!!



Share this article :

+ comments + 2 comments

August 18, 2019 at 6:01 PM

e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp Number::::::::::[+60]1123759663
Telephone..Number:[+60]1123759663
email:::::::hafizulbin365@gmail.com
Name::::Hafizul Bin Haziq
Country:::Malaysia
[[[[di atas adalah data peribadi saya]]]]]
Kemarau kewangan saya berakhir pada bulan ini apabila saya fikir semuanya adalah urusan perniagaan dengan beberapa rakan saya di Kuala Lumpur beberapa bulan yang lalu perniagaan yang bernilai beberapa Rm785.000.00 yang keuntungannya sudah cukup untuk kita semua untuk berkongsi keuntungan tetapi akibat kegagalan perniagaan, kita semua mendapati bahawa kita mempunyai masalah kewangan yang sangat besar kerana saya tidak mempunyai wang untuk bergantung pada ketika perniagaan gagal kerana saya melabur semua saya dengan saya pada perniagaan jadi saya berada di sangat sangat maaf jadi saya terpaksa mencari bantuan kewangan saya sebenarnya telah ditolak oleh beberapa bank sebagai hasil dari kadar pinjaman mereka dan juga syarat mereka jadi saya terpaksa melalui beberapa blog sehingga saya datang menghadapi dengan Iklan Syarikat Ibu. saya menghubungi Ibu dengan segera selepas melalui beberapa proses yang sangat fleksibel permintaan pinjaman saya sebanyak Rm440.000.00 telah diluluskan oleh pihak pengurusan dan pada keesokannya Lembaga Pengurusan Peminjaman Pinjaman dikreditkan saya tanpa menangguhkan berkat ini dari ibu yang dapat menyelamatkan anda hari ini dari apa-apa embarrazement kewangan anda menjadi ibu hubungi Ibu sekarang untuk pinjaman anda yang berubah e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
ISKANDAR LESTARI LOAN COMPANY "ISKANDAR LENDERS"
[[[[Berikut adalah data peribadi saya]]]]
Country::::::Malaysia
Name::::::::Hafizul Bin Haziq
email::hafizulbin365@gmail.com
Telephone Number:[+60]1123759663
WhatsApp Number::::::::[+60]1123759663
e_mail:[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]

October 1, 2023 at 7:54 PM

Kami di sini untuk menyediakan pinjaman antara minimum $10,000.00 hingga maksimum $100,000,000.00, iaitu jika anda ingin memohon dalam dolar. Walaupun anda dari Indonesia, anda boleh memohon pinjaman minimum Rp100juta maksimum Rp 25 bilion jadi walaupun anda dari Malaysia anda boleh memohon pinjaman minimum Rm 30k dan maksimum Rm 850k. Anda juga boleh memohon dalam mata wang lain yang tidak disebutkan di atas, kami sentiasa di sini untuk menyediakan pinjaman yang anda perlukan untuk menampung semua perbelanjaan kewangan anda pada kadar yang sangat rendah, kerana kami telah melakukan ini selama bertahun-tahun dan ia telah berjaya dan bermanfaat untuk kedua-duanya. pemberi pinjaman dan peminjam, jadi kami ada testimoni di mana-mana<<<<>> >> Testimoni terakhir Farouk dari Malaysia dengan jumlah RM 2.3 juta dan juga Indra dari Indonesia dengan jumlah Rp 570 juta, jadi tolong jangan' t mengetepikan transaksi yang sangat mesra kepada pelanggan ini<<<<<>>> >>>>

Butiran Perhubungan Ada Di Bawah

Nama syarikat: SYARIKAT PINJAMAN ISKANDAR LESTARI
e-mel::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
WhatsApp::[+6282274045059]

Post a Comment

 
Support : xxxx | xxxx | xxxx
Copyright © 2011. #UMBX - All Rights Reserved
xxxx xxxx xxxx xxxx
Proudly powered by Blogger